TV modulator

Zdenek Karas karas41
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 6. dubna 2000 11:09
Předmět: TV modulator

>Zdravim,
>nedavno se tu nekdo shanel po IO pro TV modulator. Nevim jak to dopadlo
(blbnuly mi maily), ale ted mam tenhle problem ja. Drive jsem pouzival
perfektni a osvedceny TDA5660, ale uz se nevyrabi, zasoby klesaji a ceny
rostou ? Nevite nekdo o nejake nahrade ? Browsil jsem uz vsude mozne a na
nic rozumneho jsem netrefil. Akorat od Philipsu TDA8822

Na obvody PHILIPS jsem narazil u SPOERLE. Maji zastoupeni i v CR.
http://www.spoerle.com/

- Perfektni IO, vsechno se ridi po I2C (i hloubka modulace a potlaceni
zvukove nosne !!!), ale nevim, kde ho koupit. Jednodussi IO TDA8722 maji u
KERRa, ale ten zase chodi minimalne na 200MHz a ja potrebuju I-III TV
pasmo...