RS 485 + komunikacni protokol ?

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:53:21 CET 2004

> To je nejaka haluz. Mne chodi bez problemov 9-bitova seriova komunikacia.
> Seriovy port je na Pentium boarde, teda 16550. Program je napisany pod
> Borland C++ 3.1. Modifikujem priamo porty,
> a chodi mi vsetkych 5 druhov parity (parna, neparna, znacka, medzera,
ziadna
> parita). Vyuzivam to pri adresacii 8051 pre multi-CPU zbernicu.
>
> Matus Straka

Haluz ne, jen draze zaplacene poznani. Skuste poslat prvni bajt s natvrdo
nastavenou paritou na 1 a druhy s paritou v 0.
Vcelku by me zajimalo co z toho poleze. Netvrdim, ze to nelze obejit,ale
vsechny tyhle finticky maji jeden nedostatek. Vzdy
bude existovat nejaka vyjimka kde to nepobezi. Radsi pouziju osvedceny
protokol, treba jiz nekolikrat zminovany ProfiBus,
a budu mit jistotu, ze to procpu dratama, TV rozvodem, vzduchem, modemem a
pripadne temer cimko-li jinym.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta