ruseni radaru - OT

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:03 CET 2004

Pred casem se na velice obdobne tema diskutovalo v PICLISTu, jednalo se o
zarizeni, ktere prijimalo signal v prislusnem pasmu a z detekovaneho
signalu, jestli jsem tomu dobre rozumel, napajelo oscilator s nejakou
specialni diodou az s Nove Guiney (tzv. Guineova dioda). FCC to samozrejme
nepovolilo prodavat, jednalo se o vysilac, prestoze zarizeni nemelo zadne
napajeni.

Sam nemam zadne zkusenosti z VF techniky, ale rekl bych, ze ubastlit neco,
co bude fungovat na 30GHz, neni prace na jedno odpoledne. Zkusit to muzete,
ale jenom nezbytne vybaveni prijde zrejme na takove penize, ze levnejsi
bude zaplatit sem tam nejakou tu pokutu.

Jenom pro ilustraci, jestli nekdo z pritomnych pracuje v oboru GHz, kolik
prijde jedna takova malickata dioda pro radarove pasmo?

J. Hanzal

>Predpokladal jsem, ze zarizeni by se zapinalo pouze po detekci ozarovani.
>V podstate detektor + jammer neb pouzivat samotny detektor mi pripada
>ponekud nebezpecne porad vysilat jamsignal taky.

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/