Instalace HP-VEE?

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:53:03 CET 2004

>Zdravim!
>Diky za odpoved. Capu tedy spravne, ze aby program pracoval, tak v pocitaci
>nesmi byt v PCI slotu zadna karta?
>Nebo se jen program nedokaze domluvit s ridici, ci snimaci 32b kartou, ale
>mnel by chodit?
>                                    Tommy OK2PNQ
Ne to vubec ne. Ja tim chtel jen naznacit, ze mame 16b program pro W3,1
a ten chodi i ve W95 a W98. Pak jsem koupili kartu ktera je 32b. Tudiz
pro ni neexistuji 16b ovladace do stare verze VEE. Takze ji zatim mame
nevyuzitou. Ale pokud mate v pocitaci vice HPIB karet, tak musite dat pozor,
aby kazda mela jinou tzv. Base Addres. Byva to z vyroby nastavene na 7.
Pak celkova adresa pristroje na sbernici =7xx, kde xx je adresa nastavena
na pristroji. Pokud tedy vas voltmetr bude mit adresu 22 a karta 7, pak ve
VEE nastavite adresu pristroje 722. Pokud nastavite dalsi kartu jako 6 a
pripojite k ni pristroj s adersou 22 bude mit adresu 622. Pokud jste
z Prahy, tak se muzem dohodnout a ja zkusim nainstalovat to demo co mate
a vyzkouset ho v Jecny jak s 16b tak i s 32b kartou posazenou v PCI.

Pavel Krejci