Dojem z Amperu 2000

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:53:03 CET 2004

Dneska odpoledne jsem navstivil Amper. Nejprve jsem zajel na Strahov, moc
jsem si liboval, jake je tam pekne parkovani, jine roky byva preplneno,...
pak jsem se zase vratil do auta a jel dal az ke Stromovce.

Nepripadala vam letos vystava strasne mala? Ja jsem probehnul asi za dve
hodiny oddeleni F, jeste jsem zasel na skok do oddeleni pohonu a motoru,
jinak rozvadecove skrine me nechavaji chladnym.

Je mozne, ze se vystava zdrazila, pritom jeji prinos k obratu vystavujici
firmy je sporny? Alespon obdobne nazory jsem nejednou slysel na Pragomediku.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/