Nekolik dotazu

Lubos Voros lubosv
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

myslel jsem to takhle:

na vysilaci strane by se postupne prepinaly jednotlivé audio signaly a
postupne vysilaly do kabelu na druhe strane by se signal z kabelu prepinal
do jednotlivych vystupu. Pomoci nejakeho presne definovaneho impulsu by se
AMX sinchromizovaly - v podstate by se to dalo prirovnat (velmi vzdalene)
X25.

Poprosim co je AMX, su to analogove zariadenia popisovane v AR? Lebo ja AMX
poznam ako komplexný systém na riadenie na baze RTOS a I/O analogovymi aj
digitalnymi.
Ak je to analogový signál, tak ako mu chcete povedat, aby pockal a poslal
hodnotu vtedy, ked prave potrebujete /budete mat free kanal na kably?/. To
co popisujete s tym impulzom to je funkcne a aj konstrukcne realizovatelne.
Musito to vsak vediet osetrit aj to zariadenie co chce poslat udaje
/analogove/ na kabel /riesenie je aj cez DTMF signalizaciu a tym poviete
ktore zariadenie chce prenasad data (len rozmyslam nahlas)/. Ak tych dat nie
je vela tak ten demand sa da obsluzit bez problemov. Samozrejme, ze je
potrebne osetrit problemy pri prepinani s ustalenim hodnot na kably a dalsie
efektiky so vzdialenostou.
Doporucujem pouzit jednoduchy A/D s PIC /alebo Atmel, atd./ a kable pouzivat
na prenos tych malych dat. Potom si stymito udajmi mozte robit co chcete a
riadit ich zber a komunikaciu ako chcete aj na obycajnej telefonnej linke.
Ja som podobny problem riesil prostrednictvom PIC-u s Basic programom a
externym A/D po I2C pripojeneho na RS485. Ten Basic program bol robeny s PIC
BASIC compilerom a potom napaleny do PIC12C508. Cena takehoto riesenia bola
do 150,- SKK na kus.
Neviem ci som Vam neako pomohol, snazil som sa.

L.