Zesilovac pro aktivni subwoofer

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:52:55 CET 2004

From: Pavel Glac <pavel.glac.fs@vsb.cz>
>     chtel bych se zeptat jestli nevite, kde by se dala sehnat stavebnice
> zesilovace nebo navod (treba v AR) pro aktivni subwoofer. A dale, jakym
> zpusobem se vytvari preladitelna frekvencni vyhybka, ktera je v retezci az
> za zesilovacem a ovlinuje frekvencni pasmo zpracovavane reproduktorem v
> subwooferu.

V jednom z poslednych cisiel AR vysiel navod na stavbu zosilnovaca
s IO TDA1562Q, neskusal som, ale parametrovo vyzera celkom dobre.
Inac v AR je publikovanych kvantum navodov na zosilnovace od tych
jednoduchsich az po zlozitejsie.
Preladitelnu vyhybku ktora je za zosilnovacom si neviem predstavit inac,
nez prepinanim cievok a kondenzatorov, co je principialne nezmyselne
a podstatne drahsie riesenie nez aktivna vyhybka z par suciastok zaradena
pred vykonovy zosilnovac a pripadne z neho aj napajana.

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk