Pajedlo od regulovane pajecky

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

On Thu, 2 Sep 1999, Kosta wrote:

> Jo bylo.

Tak jsem ty AR sehanl je to v cislech 6 a 7 . Jen pripominka k tomu
clanku - mohlo by tam byt zcela jasne uveden typ toho pajedla - treba
v rozpisce soucastek - je tam jen zminka ze je v nabidce GM ...

Kdybych se to nedozvedel primo od Vas a byl v pozici zajemce o stavbu,
tak bych nad tim asi premyslel - je to ono / neni to ono a nemit
pri ruce katalog GM tak bych jako zacatecnik asi dost tapal ....

|                             petrsi@jcu.cz                              |