Pajedlo od regulovane pajecky

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:10 CET 2004

On Thu, 2 Sep 1999, Kosta wrote:

> vocko).

> Seda je teorie a zeleny je strom zivota.
>
> At pocitam jak pocitam, pri pripojeni termoclanku v pajedle k multimetru mam
> celkem 5 bodu,
> kde vznika termoelektricke napeti.
> Pokud budou vsechny na stejne teplote, zmerim opravdu nulove napeti ??????
> Je mi lito, ale zatim se mi to nepovedlo.

Tedy termoelektricke napeti by melo vznikat az pri pruchodu tepla pres
termoclanek, nejedna se spis o rozdilove napeti materialu (nebo jak se
tomu odborne rika ?) - neco jako ze se nema spojovat med a hlinik primo ?

Mimochodem kolik jste zhruba nameril za studena a cim ? - ja to zkousel
malym multimetrem 200mV/1MOhm (stupnice 199.9) a ani si neskrt ....

|                             petrsi@jcu.cz                              |