MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:01 CET 2004

> To by asi chtelo, ale preci jenom vestavet takovou vec do auta asi
> nebude
> uplne nejlehci ? Jde taky o to aby vysledek nebyl o moc vetsi nez
> vlastni
> CD mechanika. Doma si MP3 prehravam na svem PC takze dalsi krabici

MB Zida Tomato ma rozmery 220mm x 180mm. Krome CD mechaniky v krabici
nic neni. Staci tomu napajeni 12 a 5 V (zaporne nejsou potreba, ale
nefunguji seriove porty). Pozili se zdroje od Imco Power
(http://imcopower.sk) s rozmery desek 130x76x35mm (dva). Ja spise
uvazuji casem o doplneni sve veze o slim AT krabici s CD-ROM. Misto
diskety LCD a IR dalkove ovladani. Na Netu jsem to nekde uz i videl.
Az doma vymenim MII za PIIIIII (nebo co to bude), bude to skvelej
pristroj.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-20138511