MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:01 CET 2004

Hitachi

> No ja myslim ze nejde ani tak o to HW ze by to nestilo, ale o to
> kvantum
> prace ktere je treba udelat. Kdyz se pouzije neco ala PC tak muzete
> na tu
> nezajimavou cinnost pouzit uz hotovy OS a venovat se vlastni
> aplikaci
> a vymysleni nejruznejsich ficur.

Existuje port Linuxu na ten procesor :-)?

Prehravac http://www.empeg.com/ je postaveny na StrongARM a Linuxu.
Puvodne to byl rozbity multimedialni notebook
(http://www.chaos.org.uk/~altman/mp3mobile/). Pekne vypadajici
pristroj je na http://www.algonet.se/~cyrano/elmp/index.html.
PenguinAudio jsem zminoval. A pokud nekomu vadi Linux, tady je DOS:
http://www.teleport.com/~gurans/amp/.

Tomas

PS 8086 taky neni zadnej rychlik a presto zvladne jak CD ROM, tak
file system, ale ty prace ...

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-20138511