MP3 prehravac, RE: Hardwarovy MP3 dekoder

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:43:01 CET 2004

> Mooc pekny, ale mam pocit ze to asi tezko nekdy udelate - to je
> prace na
> dost dlouho. Navic vsechny ty naroky - to se bude jednocipem tezko
> delat.
> Nejlepsi by na to pomalu byla nejake to DIMM PC - miniaturni 486.

PenguinAudio obsahuje pouze zakladni desku (s integrovanou zvukovkou)
a CD-ROM. Bootuje se z CD-ROM, pak je mozne CD menit libovolne. Slo
by to predelat na disk (Flash). Minimalni velikost je asi 8MB.
Protoze treba moje zvukovka ma seriovy vstup na audio data, slo by
udelat hw dekoder a jako konec pouzit prave zvukovky. Treba 486 se mi
vali v supleti a jen sw dekoder neutahne.

> Preci
> jenom je lepsi vyuzit stavaji PC OS na veci jako je rozeznavani
> formatu
> CD a praci s filesystem - podle meho nazoru to bude dost narocne -
> napsat
> pro jednocip logiku filesystemu , byt jen readonly.

Je jednocip a jednocip. Videl jsem i 486 jako jednocip.

Jo a PenguinAudio je na http://home.eunet.cz/moshna/pa/, dalsi odkazy
na HW serveru.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-20138511