Cidlo tlaku respektive podtlaku

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:42:21 CET 2004

Ja bych souhlasil s timto poslednim nazorem. Pro tuto aplikaci bych nesazel
na mereni
tlaku, spis na elektrody. Sledovani vysky hladiny s elektrodami se presne
pro tuto
aplikaci i vyrabi prumyslove, primo pro vrtane studny, kde retencni prostor
je pomerne
maly a muze tedy snadno dojit k vycerpani studny. Jedinym problemem je
kabel,
ktery je nutno ke studni polozit. Pokud byste mel zajem, mohl bych se na to
zeptat
cloveka, ktery moji sestre pred pul rokem vrtal studnu a tarizeni na
sledovani vysky
hladiny ji nabizel....
            Ing. Petr Vojacek
   e-mail:   petr.vojacek@mora.cz