Cidlo tlaku respektive podtlaku

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:42:21 CET 2004

Jednodussi nez plovak (mechanicke dily atd.) mi pripadne ve dvou nebo trech
dulezitych vyskach studny pripevnit dratek a merit, jestli je nebo neni
zaplaven.

					Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: Petr Simek [mailto:petrsi@jcu.cz]
Odesláno: 10. listopadu 1999 12:13
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: Cidlo tlaku respektive podtlaku

On Wed, 10 Nov 1999, Martin Marusak wrote:

> Je treba take pocitat s tim, ze tlakove pomery na sani cerpadla se budou
> menit i s pripadnou zmenou prutoku. Pokud prutok nebude v podstate
> konstantni, muze to delat problemy.

hmm - na to jsem nepomyslel - asi by se to muselo kompenzovat merenim
tlaku v tlakove nadobe kam to cerpadlo cerpa.

> K vyraznemu podtlaku dojde i v okamziku spusteni cerpadla.

to by asi nebyl problem osetrit.

> Mozna by slo pouzit plovak a bezdratovy prenos informace (problemy s

hmm - takze zase plovak :-) Stejne se to musi nejak napajet a vzhledem
k tomu ze studna je uprostred zahrady a jeste se pres ni jezdi, muselo
by to byt v zemi.

> baterii) a nebo spoustet cerpadlo jen na urcitou maximalni dobu, aby se
> studna nevycucla uplne. Pri tom by slo sledovat i casy, kdy cerpadlo
> nebezi, a odvodit z toho, o kolik se studna mezitim doplnila.

To neni dobre - v lete je to jinak nez na jare a na podzim - v podstate by
se musel uvazovat nejhorsi pripad a to ze je parno, malo vody a studna
skoro nenateka :-) Kdyz uz do neceho takoveho strcit penize, tak to musi
fungovat spolehlive, jinak to nema cenu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |