Colorgraf Aritma 0512

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:42:21 CET 2004

Ja to delam taky tak. Film tisknu na obycejny pauzak laserovou
tiskarnou.
Desku nedelam do zasoby (velke odpady) ale vyrobil jsem si "topnou
placku"
- to je termostatovana hlinikova plotna vyhrivana odpory na
prednastavenou teplotu. Desku ustrihnu jen o cca
3 mm vetsi (tesne u okraje jsou nekvalitni) a nastrikam foto-
emulzi. Po cca 15min je zaschla a muzu ji dat vytvrdit na cca
30min - 1hod na tu plotnu pri teplote 65° C. Pak uz muzu
exponovat a leptat.
Vysledky jsou pomerne perekvapive dobre.

	Martin Cihak - OK1UGA