mainboard FIC

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:42:11 CET 2004

Otazkou zustava, jak si BIOS predstavuje ten Modem. Ja bych zkusil
"zakverlat" urovni na pinu RI (Ring indicator) na COMu...
Pokud se vam to probudi, tak uz zbyva jen vyrobit nejaky indikator
vyzvaneni (byvaji v casopisech) - pri vyzvaneni se vam rozsviti ledka - a
uz je vyhrano - misto ledky dat optoclen a tranzistor pridratovat ke COMu.

Bye, Pavel

PS: Ja bohuzel stale placam na urovni 386, 486, Pentium, takze se s
takovymi bordy nesetkavam...