Sit 300m a repeater

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:42:11 CET 2004

Dovolte mi Vas nazor o casovani ponekud poopravit: casovani tam hraje roli,
ale ne zcela v te podobe, jak popisujete. Casova prodleva je vetsi, tj.
projevuje se presne jak popisujete, ale az na vetsi vzdalenosti - to je ten
duvod, proc je omezen pocet opakovacu (HUBu) mezi nejvzdalenejsimi body site
na 4, tj. 5 standardnich segmentu (z cehoz pouze 3 mohou obsahovat dalsi
karty), odhadem 5 * 185 = 925 metru.
Protoze rozsirenim na 300m se zvetsuje i pocet zarizeni na segmentu ze
standardnich 10 na 30 nebude se patrne jednat o zmeny v casovani, ale ve
vysilacich a prijimacich obvodech.

K tomu uzemnovani: v budovach s tim vetsinou byly problemy a nechavali jsme
oba konce neuzemnene, s venkovnim prostredim nemam zkusenost.

			Zdravim

						Pavel Kaspar