digi osciloskop - A/D prevodnik

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:42:04 CET 2004

Funguje to velmi dobre a nahrazuje to kvalitní a drahe digitalni
osciloskopy. Na te karte se to zrejme bufruje do pameti a se
SW si to povida tehdy, kdyz maji Windofsy zrovna cas.

Jeste k diskusi o vhodnosti a mistu na stole. Tento osciloskop
umoznuje delat mereni, ktera analogovy proste neumi - dlouhe
casy, presne odecitani, FFT analyza, soucty a rozdily kanalu,
 odchytnuti jednotlivych impulsu a predevsim moznost ulozit
namerene hodnoty a obrazky na HD a kdykoliv si je opet vyvolat.
Na druhe strane je mnoho mereni, na ktere je mnohem lepsi
osciloskop analogovy - predevsim na vyssich kmitoctech.
Nejlepsi je podle meho nazoru mit oba. Ja mam uz zminovanou
kartu ETC (jsem s ni velmi spokojeny) a analogovy BM566 a
pouzivam oboji podle toho, co zrovna delam.

	Martin - OK1UGA