digi osciloskop - A/D prevodnik

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:42:04 CET 2004

     > 	Moc se v mericich PC kartach neviznam, ale
>     > chtel bych se zeptat, jak to muze bezet pod Windowsem. Ten
>     > prece neni operacnim systemem realneho casu. Jak muze
>     > stihat ukladat do pameti desitky megabajtu za sekundu a
>     > to neustale a porad dokola.
>
>     Pokud se nejadna o ty megabajty, tak existuji preci
>     technicke prostedky
>     jako preruseni a DMA - i kdyz si nejsem jisty, jak to po
>     woknama ve
>     skutecnosti chodi (pak mohu doporucit skustecne holy DOS)
>     - ty jejich
>     zahadne drivery a vxd :-#

> [...]

No nevim, ale to bude nejspis zpusobeno tim, jak je napsany program. Je
fakt, ze na Windows 95 a 98 se o multitaskingu neda mluvit, ale pokud je
slusne napsana aplikace, tak slape docela v pohode. Znamy nedavno uvadel do
provozu system, ktery sbira cca 8 MB/S. Na stanici ma NT WKS 4.0. Stanice
data zpracovava a vysledky odesila pres sit na SQL server a jeste stiha
zobrazovat grafy. Puvodne uvazovat o Linuxu, ale vzhledem k tomu, ze jeho
Nemecky zamestnavatel trval na MS SQL serveru, jevilo se pouziti NT jako
nejlepsi.

Roman K.