neviditelna zprava

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

Mime muze nechat zapnute, ale MUSI si nastavit format zprav Prosty text. Ja mam napriklad MS Outlook 98 nastaveny takto:

Format odesilani zprav MIME, kodovani textu QUOTED PRINTABLE, PROSTY TEXT

Nekteri postovni klienti proste neumeji spravne dekodovat Multipart/mixed nebo Multipart/alternative.

Mimochodem, server konference odesila zpravy take ve formatu MIME-Version: 1.0

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz] za uživatele mpalicka@brno.comp.cz
Odesláno: 22. července 1999 8:28

> mailboxu
Necht si odesilatel laskave nastavi mailer tak, aby neposilal MIME,
ani HTML, ale jen prosty text (neni tohle nakonec i v rules ?). Pak to
bude bez problemu. Pouzivam Pegasus Mail a ten je schopny
precist vsechno, ale treba v Netscape to pak videt neni.
Milan Palicka

---
Příchozí  zpráva neobsahuje viry.