serial port monitor

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:28 CET 2004

On Mon, 26 Jul 1999, Sula Milos wrote:

> Cau
> nevite nekdo o nejakem programu na zachyceni a prohlizeni dat ktere
> prochazeji seriovym portem ?

Nekde jsem na to videl program ktery ale bezel na tretim PC se dvema COM
porty. Udelalo se takove Tcko pres ktere se propojily ty sledovane masiny
a z nej se to napojilo do sledovaci masiny do obou COM portu tak ze TX
tech dvou sledovanych masin byly krome na RX protesku pripojeny take
na RX do tech dvou COM portu sledovaci masiny. Bylo to v dobach DOSu ,
takze k tomu byl jeste 'specialni' program ktery byl specialni v tom
ze mel rozdelene okno a do kazde pulky vypisoval data z jednoho COM
portu.

Delat to softwarove pujde tezko - pokud program nepouziva bios ale pise
primo na porty (coz byva u komunikacnich programu bezne - zvlast pod
DOSem) tak nemate sanci ....

|                             petrsi@jcu.cz                              |