Detektor radaru

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

----- Původní zpráva -----
Od: Jiri Recek <j_recek@del.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 21. července 1999 9:21
Předmět: Re: Re[2]: Detektor radaru

> Mne by jeste zajimalo, jestli ten detektor upozorni predem a jestli stacim
> pribrzdit, nebo to oznami, ze jsem byl zmeren radarem a budu platit.
>
> Jirka

Ty co jsem videl v provozu to stihali bez problemu. Ten co jsem mel ve
statech ve voze spolehlive detekoval. Kdyz byl na 4 stupni, tak to bylo
jiste a i podle zvuku, ze to jsou policajti. Spolehlive nas meli zamerena az
na stupni 6 az 8. Jednou nas namerili bez radaru jen podle tachometru. Bylo
to v noci a tak jsme si jich v zrcatku nevsimli. Zadna diskuse jako tady u
nas s nimi nebyla mozna.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz