Blokovani telefonu

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:45:12 CET 2004

> neresil jste nekdo problem blokovani nekterych cisel na telefonu, napr. 0,
> 00, 0609 a podobna. Onehda jsem zjistil, ze mi deti volaji do ruznych
> stupidnich ( podle meho nazoru ) televiznich soutezi a nerad bych podporoval
> Telecom jeste timto zpusobem
No je jedna moznost blokovat odchozi hovory s pomoci Telecomu
(za poplatek), ale ja bych resil mnohem komplexneji koupi male
pobockove ustredny (tak 1/4, coz predstavuje asi tak 3000 Kc
investici) s moznosti blokovani a vice telefonu doma (pro rodinny
domek - muj pripad - idealni, v panelaku asi zbytecne) Ale je to jen
otazka kalkulaci.

Jarda

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962