GALy

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:45:12 CET 2004

At 09:25 28.1.1999 +0100, subcik@jablotron.cz wrote:
>Samozrejme jde vsechno, jde jen o to, nakolik je to vyhodne. GAL se
>hodi na rychlou logiku a v podstate kazdy vystup je logickou

No ja jsem se dival do katalogu GM na ceny a tenhle GAL je tam nejlevnejsi a navic mam planek na programator, bohuzel soft je pry na diskete, ktera se dodava ke knizce 'Programovatelna logicka pole' a tu se mi zatim nepodarilo sehnat :-(
Jestli pro tenhle ucel existuje neco lepsiho a _hlavne_ levnejsiho, rad se necham poucit ...

>Takze lze vytvorit pozadovanou funkci celkem jednoduse ve tvaru napr.
>/IN0 & /data0 & /data1 & /data2 + /IN1 & data0 & /data1 & /data2 +...

>To je jen napad z patra, doufam, ze ne ujetej

To bohuzel zatim neumim posoudit, zatim vubec nemam paru o tom, jaxe tech pozadovanych funkci dosahne ani jaxe to zapisuje do toho pavouka. Musim asi sehnat nejdriv tu knizku. OrCAD ma nejakou podporu pro prog. logiku, ale to se mi zatim nepodarilo spustit :-(((.

S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117