reproduktor / mikrofon

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:45:12 CET 2004

> Ahoj Jardo,
> z teorie telekomunikacni techniky jsou znamy telefonni vidlice,
> coz jsou asi takoveto krabicky, ktere slouzi k prechodu z dvoudratoveho
> vedeni na ctyrdrat:

Ondro,
dik za radu, ale bohuzel toto reseni ma jednu podstatnou nevyhodu
- z vystupu se cast ztraci na delici, pri impedanci 8Ohm na
reproduktoru (uvazuji pouzit subminiaturni reproduktor 25mm) je
realne pouzit maximalne tak vyvazeny mustek s polovinou vykonu
ztracenou na vetvi mustku. Pro bateriove napajeni je to celkem
kriticke, navic narazim na problem s max. 5V napajenim. Kdyz
jsem delal pokusy s nerovnomernym mustkem (pomer ve vetvich <
1:1), vzdy se to rozpiskalo - asi se projevil vystupni odpor
zesilovace, nevim.

Jarda

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962