[HW] AMARO a ine vid text

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

Ahojte,
  nechcem zbytocne rozsirovat tu spustu poznamok , na AR a pod, ale neda mi.
 Takze sa vynasnazim strucne, viete si predstavit ze by Bach, Bethowen ci niekto iny neuverejnil noty k tomu co zlozil ? Ved nastrojov sa vsade povaluje kopa, ako postavit orchester, to by hadam tiez nebol problem nastudovat z literatury... Inac povedane, ak je HW viacmenej podla katalogu, obcas neaka finta a pod, ten soft je vlastne to, co stoji za to. Ak sa to neuverejni, tak to nepatri do casopisu, ale do inzeratu, popripade ponukoveho katalogu.
  A este jedno, nie som sice pravnik, ale mam taky dojem, ze autorsky zakon chrani presne rovnako diela "zverejnene" ako aj nezverejnene, a teda inac povedane, zverejnenim zdrojaku, ak ho autor neoznaci za free a volne modifikovateklny a siritelny, neprichadza autor o ziadne zo svojich prav, na ktore narok ma.  Ak si niekto mysli, ze vymyslel teplu vodu, nech s tym skonci, skutocny frajer sa so svojou pracou pochvali, napriklad jej zverejnenim, nie ?
  Mozno radikalne nazory, ale su moje.

 A teraz k veci:

 1, Nezaoberal sa niekto myslienkou pripojit jednocip (napriklad) k LAN Ethernet (TCP/IP) ? Nepocul niekto o hotovom HW module (modul, stavebnica, ...), pouzitelnom k tomu ?
  Inspiracia je na http://www.cirrus.com/ftp/pubs/an112.pdf ,existuje na WWW aj konstrukcia s PIC (vcetne ZDROJAKU !!!) , problem je ze HW treba vyrobit (SMD , 100 pin integrak, ...) ak ma niekto chut, hodme temu o pdrobnostiach.

2, Ma niekto schematko, a popis HW soundblastra , neako to neviem na WWW najst, popripade pomoze odkaz na stranku, o programovani je toho hodne, ale HW a DSP nie je k najdeniu (najskor zle hladam ...).

3, Stretli ste sa niekde s dig. NF osciloskopom cez zvukovu kartu na PC ? (Nie nahrat wave a potom prezerat, ale osciloskop).

                                                                                   Lubo Racko.