[HW] Re: [Ethernet]

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

On Sun, 14 Feb 1999, Kosta wrote:

> zapisu

> ICMP
> pameti a
>

> Priznam se bez muceni, protokoly a jejich moznosti budu muset nastudovat.
> Pokud mi to domazes zbezne priblizit
> budu velmi rad. A hlavne, proc by neslo vyse popsane pod TCP/IP.?????? To

protoze tcp/ip potrebuje jeste abys daval pozor na poradi paketu, casoval
retransmisny pri timeoutu, hral si s uzaviranim spojeni a jeho timeoutem
apodobne. tcp/ip je mnohem slozitejsi nez jen udp, coz je v podstate
posilani paketu zabalenych do nejaky hlavicky (viz IEEE 802.3)

lada

BTW, psal tu nekdo ze ryston ma cs8900. Je to pravda?
protoze pro tenhle cip uz nekdo napsal ovladac pro pica, a navic existuje
ceckovy ovladac pro linux volne siritelny se zdrojaky. Ten by se dal vzit
za zaklad.

> neni rejpani, opravdu to nevim.
> Osobne jsem zatim delal uplne jine aplikace, a tohle je pro me pole neorane.
> Existuje nejaka literatura (radeji v cestine,
> i kdyz A zvladam, preci by to bylo prijemnejsi ).
>

> Kosta
> kosta@iol.cz
> 0603 / 33 87 47
> 0602 / 20 31 75

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/