[HW] Menim subj. AMARO na subj Ethernet <> jednocip

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

Hi,
  som rad, ze som dostal zopar odpovedi so zaujmom o problematiku (jednocip a ethernet).
  Strucne zopar odpovedi na dotazy :
  Preco ?   - rychlost prenosu  (ser. linka na to nema)
                 - jednoducha konektivita (trebars zo slovenska do ameriky...)
                 - univerzalnost a perspektiva (vraj aj mikrovlnky v buducnosti ...)
                 - a spustu inych, kazdeho napadne nieco ine
  Konkretny dovod ?  Proste som dosiel na 115 Kb seriovo a nestaci to. Musim preniest
 do PC viac dat , EPP je sice mozne, avsak nepaci sa mi paralelny prenos z principu,
 okrem inych minusov tohto zapojenia ....
 Tak teraz k veci, odkazov som nasiel viac, ale vacsinou staci jeden a uz iba odskakovat,
  teraz ich zopakujem :
    1, hotovy modul vcetne zdrojakov pre PIC aj PC ktory s nim cez TCP/IP komunikuje,
       schema, popis, plosny spoj, programy, vsetko, spusta vecnych odkazov.
      http://www.vermontlife.com/gary/crystal.html
    2, samotny katalogovy list cipu, ktory sa k tomu hodi:
      http://www.cirrus.com/ftp/pubs/8900.pdf
    3, kompletny HW navrh ISA karty do PC Ethernet , vcetne plosneho spoja, schem a pod,
  Konkretney problem :
    1, Uvedeny cip som nevidel ani v jednom ponukovom katalogu
       ani v SR ani v CR, mozno by ho ktosi vedel objednat, asi by bol problem
       ze chcem jeden kus, neviem si zatial predstavit jeho cenu, ostatne sa odvija od nej.
    2, Ak existuje hotovy modul s uvedenym cipom , naco ho vyrabat ?

A este dve poznamky na koniec, z principu je jedno, na akom mediu (kabli)
to pojde, podla mna su prijatelne TwistedPair linky, popripade Tenky ethernet.
A na TCP/IP vobec nezalezi, kludne to moze byt IPX,NetBEUI, a pod, ale TCP/IP je
pekne zdokumentovane , univerzalne , perspektivne a co ja viem co este,
dal by som mu prednost. A ako jednocip nechcem mat PIc, lebo ho nepoznam.
 Vsetko robim na 8051 kompat. procesoroch, mam znalosti, technologiu a pod,
navyse mi 80552 poskytuje super zdroje na hotovom module BAST (mozno poznate), a ATMELy 2051a 89C52 su super, uz som to spomenul,vymyslat teplu vodu sa mi nechce, a tiez sa mi nechce do
 noveho procesora, takze by som radsej ostal pri uvedenom, popripade nieco
od Z80 alebo hoci aj system s 8080, tam sa citim Ok.

 Nakoniec : ospravedlnujem sa za nezalamovanie riadkov,
 u mna to nie je vidno, takze entery som sa tentokrat snazil davat (intuitivne). Dufam to bude OK.
                                             Lubo.