Par dousek

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

>Pises, ze soft jsi si schopen napsat sam, ale je ti lito prace jednou jiz
>vynalozene. Tak navrhni nejaky otevreny projekt,
>bude-li to zajimave rad se zapojim. Ale neplac pak nad neochotou druhych,
>nebo ze Tvou praci zuroci nekdo jiny.

No, jsem spis konstrukter, a tim se i zivim. Sice obcas i programuju, ale
spis jen proto, abych
odzkousel to, co jsem postavil. Pak to dostane do rukou profi programator, a
dela soft.
Rozhodne se necitim na to, abych programoval na kseft...

>PS: Kontrolni otazka: Nac Ti bude soft k PBU ?

To jeste nevim. Postavit si ustrednu se chystam uz dost dlouho. Bydlim v
rodinnem domku. Ale nejak na
to neni cas. Kazdopadne bych to postavil na jinejch deskach a pripadne bych
si chtel dodelat ovladani te ustredny na miru a tak proto by se do foroty
ten zdrojak hodil.. Staci?