dotay na PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:01 CET 2004

>ze si o tom koupim nejakou knizku a k programovadlu Elnec PREPROM02 modul
>pro PIC, pripadne, kdyby nekdo vedel, jak je ten modul zapojeny, byl bych mu
>vdecny. Modul pro Atmel od nich stal cca 500 Kc a je to jen objimka s packou
>a kousek tistaku s par odporama.
Nebo 'David Tait style' programator, to je take jenom par odporu a nejaka
7406 na oddeleni vyssiho napeti na paralelnim portu.

>Mam uz ztazeny Paralax a docela se mi libi. V katalogu GM jsem nasel
Ja vim, '51 style instruction set'. Muze to byt ovsem dvousecna zbran.

>PIC16F627 snad vhodny pro vyvoj SW a PIC12C508 pro vyslednou aplikaci.
16F627 by se mel objevit kazdym dnem, uz asi pul roku, ovsem stejnou sluzbu
udela i 16F84(A). Oba maji 14 bitovou instrukcni sadu, zatimco 12C508 12
bitovou. U 12C508 chybi dve instrukce (ADDLW a SUBLW), ma mensi stranky
programu i dat, nema preruseni, CALL muze adresovat jenom spodni polovinu
stranky, data jsou umistena na jinych adresach, mozna je odlisnosti vice.
Ale program se urcite da vyvijet na F84, pokud ma clovek tato omezeni v
pameti.

>Doufam, ze SW odladeny na PIC16F27 bude fungovat na PIC12C508. Chtel
>bych vedet, zda se mi povede s krystalem 32 KHz na vystupu vytvorit kmitocet
>8 KHz.
Asi ne, jestli to ma delat jeste neco jineho. Kmitocet krystalu se deli 4.
Doporucil bych rezonator do DO, kolem 400kHz. Spotreba by mela byt udana v
grafech v katalogovem liste, ovsem je pro externi hodiny s nabeznou hranou
asi 20ns. To se Vam z rezonatoru vyzdimat nepodari, ten bude mit ukazkovou
sinusovku ;-).

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/