Svitici antenka na mobilu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

On Thu, 12 Aug 1999 rkanovsky@csas.cz wrote:

> No to mne take napadlo, ale vzhledem k tomu, ze je jeste mobil v zaruce
> nechci na nem delat zadne upravy. Proto by mne zajimalo, jestli by nesla
> udelat tahle "blbinka" tak, aby se navazala na vysouvaci antenu (u vetsiny
> mobilu se da snadno vymenit). Stacilo by par zavitu kolem anteny ? Asi ne co
> ?

Zkuste - uvidite - kdyz mobil dokaze 'vypnout' monitor a rusit normalni
dratovy telefon, tak ten vykon bude mozna dost velky aby rozsvitil i
LEDku. Dejte pro jistotu dve antiparalelne a nejake levnejsi - coz kdyby
zdechly :-)) Pak zkusit natocit par dratu kolem anteny a uvidite.

|                             petrsi@jcu.cz                              |