Oddeleni site

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

On Tue, 10 Aug 1999 ahorky@tero.cz wrote:

> Uvazoval jste nekdo o radiovem spoji? Na pobocce mame jeden takovy spoj.
> Pokud bude zajem, tak zjistim blizzsi informace. Dosah cca 100m,
> cena cca 4000,- (jenze nevim zda za obe strany). Jsou to dve karty
> do PC s vyvedenou antenou.

No 100 metru neni zrovna to prave pro mne - i kdyz misto tahani 100m
kabelu kanalem by to mohlo byt reseni. Blizsi informace si rad poslechnu
hlavne rychlost , cenu (uz jste rikal ale zda je to 4kKc za kartu nebo za
par) a hlavne sehnatelnost - zda se to tu da koupit.

Neco takoveho nabizi diamond - tusim homefree se to jmenuje - tedy nabizi
ale koupit se to neda protoze to nema homologaci takze delaeri maji v
cenicich misto ceny 'volejte' ci 'cena neni k dispozici' .

|                             petrsi@jcu.cz                              |