Nahradni pajedlo k mikropajce typ 301

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

Dobry den,

Pred mnoha lety jsem si kupoval mikropajku - puvodne jsme chtel ERSku
ale nez jsem se rozhoupal tak je z puvodnich 400Kc zdrazili na 1600.
Tak jsem koupil jakousi mikropajku 'Typ 301' vyrobce Agrozet Brno za 400
coz je v podstate trafo v krabici s prepinacem 12-24V a k tomu je pres
DIN 5 konektor a dvoulinku  pripojena rukojet na ktere je napsano -

 TYP 300 24V 18W   (ESC) [FAX]

V te dobe se ta rukojet s pajedlem dala koupit samostatne asi za 150 ale
ja si tenkrat rikal ze to nepotrebuju. Ted mi zustala spicka pajedla v
ruce a zjistil jsem ze to topne telisko je ponekud nalomene.

Nevite jestli by se to nekde nedalo koupit za rozumnou cenu ? Mozna nejlip
nekde kde posilaji i dobirky - cestovani je dnes drahe. Asi nejlepsi by
bylo koupit celou rukojet nebo ten topny nastavec s hrotem.

Nejak se mi nechce kupovat novou s regulaci - stoji minimalne 1600 a ja
zas tak moc nepajim.

Zdravim

|                             petrsi@jcu.cz                              |