Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Červen 23 19:12:06 CEST 2004

Dobry den,
pseudonahodny kod neni zadna narazka. Je to proste algoritmus, kdy
vysilaci strana neco posle a musi to mit nejakou formu a rad. Pokud to
ten rad nema, tak na to ten prijimac nereaguje. Odtud ta poznamka o
zlodeji s dalkovym ovladanim. Prikladem muze byt rozsvecovani svetla
na dalku, kdy v jednom pripade staci pouzit jakekoliv DO a po
dostatecne dlouhe dobe (asi 1-2s) se ho prijimac "nauci" a potom s nim
muzete ten prijimac ovladat.
Pseudonahodny kod  naopak vyzaduje jistou programovou spolupraci obou
zarizeni, neda se tudiz tak dobre zfalsovat.
Pouziva se to predevsim u zabezpecovacich zarizeni (auta, vrata....)

No a na zaver bych si dovolil neodpustit citat pana Wericha z jedne
pisnicky....ten umi to a ten zas tohle...a vsichni dohromady udelaji
moc ....
Hezky vecer :-)))

Martin
PS: priznam se, ze tu poznamku o pseudonahodnem kodu, jsem moc nepochopil,
ale asi slo taky o narazku na moji uroven znalosti, ze ?