Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 22 22:51:13 CEST 2004

Vubec tu poznamku nebete spatne, vim ze tu optozavoru chcete pro nejake
sportovce, ale napadla me moznost pouziti v zabezpecovacim systemu, a tam neni
celkem dulezita ta reakcni doba, ale hlavne aby se to nedalo oblafnout
(vsichni predci koukame na detektivky :o), a proc by nemohl ten PIC krome
serioveho styku (ten HW UART u 16F628 jste zvolil dobre) a generovani nosne
pro infracidlo (ta PWM na to vhodna je tam taky), tak by mohla byt ta nosna
modulovana pseudonahodnym kodem a uz to nikdo neoblafne.
Na presne mereni casu by vam to ale prineslo jenom komlikace, to byl jen
takovy napad, at se ten PIC neflaka :o)

Zdravim , Danhard