Dva displeje na jednom controlleru

joe.rypar@centrum.cz joe.rypar@centrum.cz
Čtvrtek Červen 10 12:09:06 CEST 2004

Dobry den,
chtel bych se zeptat zkusenejsi casti populace na nazor ohledne nasledujiciho problemu.
Potrebuji ze dvou displeju udelat jeden dlouhy displej, pochopitelne pouze elektricky, mechanicky je proste polozim vedle sebe. Je mi jasne, ze do driveru v displeji zasahovat nemuzu a nechci. Predpokladam, ze mam inteligentni displeje, ktere obsahuji nejakou ram a samy se refresuji - pouze do nich posilam obrazova data. Moje  predstava je takova, ze by existovala jedina pametova oblast pro cely obraz a polovina pameti by se posilala na jeden LCD a po prekroceni jiste adresy v pameti  by se odpojil jeden a pripojil druhy displej a zbytek pameti by se presunul do druheho LCD.
Zajimalo by mne jakym zpusobem bych toho mohl dosahnout a s jakymi problemy bych se mohl stretnout.
Velice dekuji za jakykoliv nazor na tento jiste velmi neobvykly pozadavek.

S pozdravem Josef Rypar

Chceš si začutat u Thierry Henryho v obýváku? Pak jdi na http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.nikefootball.com a zjisti, jaké je je tvoje skóre.