Dva displeje na jednom controlleru

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Červen 10 12:40:16 CEST 2004

Pokud jsou to displeje s radicem, tak s nimi budete taky nejak inteligentne
komunikovat, proste 1/2 obrazku budete ukladat do jednoho, druhou 1/2 do
druheho, to co kam date bude vec toho obsluhujiciho programu, ktery bude
komunikovat samozrejme s 2 displeji, protoze krome grafickych dat tam musi dat
take nejake ovladaci sekvence.

Danhard

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat zkusenejsi casti populace na nazor ohledne
nasledujiciho problemu.
> Potrebuji ze dvou displeju udelat jeden dlouhy displej, pochopitelne pouze
elektricky, mechanicky je proste polozim vedle sebe. Je mi jasne, ze do
driveru v displeji zasahovat nemuzu a nechci. Predpokladam, ze mam
inteligentni displeje, ktere obsahuji nejakou ram a samy se refresuji - pouze
do nich posilam obrazova data. Moje  predstava je takova, ze by existovala
jedina pametova oblast pro cely obraz a polovina pameti by se posilala na
jeden LCD a po prekroceni jiste adresy v pameti  by se odpojil jeden a
pripojil druhy displej a zbytek pameti by se presunul do druheho LCD.