Nezna nekdo overene LFO ? - STOP

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Červenec 14 09:32:35 CEST 2004

No s tou FBI jste to skoro trefil ;-) Vic, nez jsem uvedl, k tomu
projektu rict bohuzel nemuzu. *_Automat z MCU me napadl jako prvni
vec_*, ovsem duvod proc jsem zacal tenhle thread bylo, ze jsem chtel
vedet jestli zna nekdo jine treba levnejsi a skladnejsi reseni. Jak tu
kdosi rikal krasny vyraz "procesorova demence", tak do te bych nechtel
upadnout :-))))  Proste jsem chtel znat nazory a jine moznosti. Nechapu,
proc se me nekteri zdejsi konferencnici snazi presvedcovat, ze to jde
uprogramovat do MCU, kdyz ja to dobre vim .....

S pozdravem
O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz