Nezna nekdo overene LFO ? - STOP

MK info@mcu.cz
Středa Červenec 14 09:52:07 CEST 2004

> No s tou FBI jste to skoro trefil ;-) Vic, nez jsem uvedl, k tomu
> projektu rict bohuzel nemuzu. *_Automat z MCU me napadl jako prvni
> vec_*, ovsem duvod proc jsem zacal tenhle thread bylo, ze jsem chtel
> vedet jestli zna nekdo jine treba levnejsi a skladnejsi reseni. Jak tu
> kdosi rikal krasny vyraz "procesorova demence", tak do te bych nechtel
> upadnout :-))))  Proste jsem chtel znat nazory a jine moznosti. Nechapu,
> proc se me nekteri zdejsi konferencnici snazi presvedcovat, ze to jde
> uprogramovat do MCU, kdyz ja to dobre vim .....

Dlouho jsem vahal, zda vubec na tento thread reagoval, ale pomalu si zacinam
myslet, ze s prichodem leta upada do "demence" spousta lidi :-)

Fakt me pobavil vyraz "procesorova demence" - hlavne z toho duvodu,
ze obdobne nazory stale slysim jen pouze  od par lidi, kteri maji
az zivocisny odpor k cemuko-li co se necha programovat.
Pro ne mam celkem jednoduche a spolehlive reseni - odeberte
se na zapomenuty tichomorsky ostrov a zalozte novy stat, kde v ustave
zakotvite, ze vse s integraci hustsi nez dubovy tranzistor je apriory nezakone.
Pripadne vzory muzete hledat u patera Konyase a jeho duhu

Nemate radi procesory a obdobne obvody - zadny problem - proste se do toho
neserte a vratte se k ruchadlu bratrancu Veverkovych - to byla poctiva,
rucni, kovarska prace a jiste vyhovuje predstavam o nizke integraci a snadne
opravitelnosti.

S pozdravem
MK