Nezna nekdo overene LFO ?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červenec 13 18:06:46 CEST 2004

Ondřej Kozumplik napsal(a):

> a spotreba ? o CMOSech jsem uz kdesi slysel ..... ;-)
> Jenze jde o zarizeni, ktere to ma spinat.

Pokud se nemylim, Vas puvodni dotaz byl na spotrebu onoho pridavneho
casoveho spinace/stavoveho automatu/programatoru nebo jak (fakt nejak
netusim, proc tomu rikate LFO a dlouho jsem ani nevedel, co ta zkratka
znamena). Nebo jsem  onen dotaz spatne pochopil?

> 2. vrcholovy manazer se bude (jelikoz to musi prodat) zajimat o kolik to
> zvysi cenu. jelikoz je to samo o sobe cosi navic, dale se to musi
> programovat .... to jsou vsechno problemy ... a kvuli ochrane dat palime
> firmware do konkretne takovychto veci primo tady u nas na vyvoji, coz se
> samozrejme taky prodrazi.  ...

Jezismarja..... Budete "chranit data" na neco, co dela generator
nekolika sepnuti za den????? Clovece myslete.... A cena? Fakt myslite,
ze ten nejjednodussi PIC (event. s dodanym programem na dany ucel) bude
vubec hrat roli?

Cele to na me dela dojem, ze jde o spickovy vyvoj CIA v kombinaci s FBI
pod primym dozorem ustredniho reditele a musi to stat mene nez 1
cent/kus :-))) No nic, jak rikal JB, ze jsem radeji nedrzel hubu.

Existuje nadherny aforismus:

Kdo chce, hleda zpusob;
kdo ne, hleda duvod.

(c) Frantisek Vlacil