Nezna nekdo overene LFO ?

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Červenec 13 16:38:36 CEST 2004

:-)  no dovolte abych se zasmal ja, kdyz vidim, ze vy se mym vtipum smat
nechcete ;-)

1. to, co radil pan Krucinsky, zrovna moc usporny co se tyce mista neni.
a spotreba ? o CMOSech jsem uz kdesi slysel ..... ;-)
Jenze jde o zarizeni, ktere to ma spinat. pokud to necham pri zastavenem
vozidle bezet, nezmirnim spotrebu na min nez cca 80 mA. Nejake to
elektro vzdelani mam a matika mi docela taky sla, takze .... at pocitam
jak pocitam, tu nejslabsi 40Ah baterku tim za cca 20 dni vymlatim ... :-D

2. vrcholovy manazer se bude (jelikoz to musi prodat) zajimat o kolik to
zvysi cenu. jelikoz je to samo o sobe cosi navic, dale se to musi
programovat .... to jsou vsechno problemy ... a kvuli ochrane dat palime
firmware do konkretne takovychto veci primo tady u nas na vyvoji, coz se
samozrejme taky prodrazi.  ... tezko podrobneji popisovat, jednak je to
na dlouho a taky to z hlediska loajality neni nejlepsi napad ;-)

3. a to s tim jezdenim po dvorku, to snad kazdy chape jako vtip, jsem
taky motorista, ikdyz ne az takovy, jako mych 5 nejblizsich kamaradu,
kteri delaji autotuning ...

No kazdopadne doufam, ze jsem vas timhle vyctem nerozohnil jeste vic ;-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz