Nezna nekdo overene LFO ?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červenec 13 15:42:19 CEST 2004

Ondřej Kozumplik napsal(a):

> ok. dam se podat. mozna SO8 s malickatym stabecem bych tam jeste nekam
> narval, snad, mozna, .... mmm. .. hodne tezko, ale mozna jo. Ale je tu
> jeste jeden problem : znate vrcholove manazery, tem tezko zduvodnite,
> proc jste tam museli prsknout procesor navic ...  no nevim, ani nemam
> odvahu se o tom zminovat. asi to dopadne tak, ze zakaznik bude muset
> minimalne jednou za dva tydny auticko s tim zarizenim projet po dvorku
> :-) a v zime minimalne 1 tydne :-)))

Nezlobte se, ale co to zase placate za nesmysly???

1) pokud to udelate stylem CMOS (jak radil pan Krucinsky a ja bych to
udelal stejne), spotreba bude nekde na desitkach az max. stovkach uA - z
hlediska autobaterky nulova...

2) naprosto nechapu popisovane spojeni procesor <-> vrcholovy managor
(rekl bych dokonce ani jednotlive terminy, zvlast ten druhy). Pokud uz
skutecne zazivate nejakou takovou uchylku, pak si nechte od JB nasekat
hrst SO8 PICu s pozadovanou funkci, seskrabnete napis a napiste na to
treba slRCc (superlinearni RC clen) nebo 102NU71... Stejne mi ale
pripada, ze nepracujete (ve smyslu vytvaret), nybrz denne skacete pres
svihadlo, kterym Vam kdosi mrska...

3) vite jak dlouho je potreba s autem jet, aby se dobil aku vybity
jednak samovolne (+ spotrebou pridavneho zarizeni), jednak startovanim?
Zkuste si nekdy udelat rozbor a ten dvorek nepouzijete ani jako for...

--
Jirka