Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 31 00:23:39 CET 2004

ja som to tiez nevidel asi 4 roky, ale v cisle 12 co som si kupil uz
aspon nie su nabijacky na kazdej strane, ale je tam merac kapacity s
procesorom pic od nejakeho studenta strednej skoly :-) To bude asi
najnovsia moda, citace a merace kapacity a indukcnosti na baze 555 a
procesora.
Pozrem sa zajtra v stanku ci tam nebudu mat aj to klasicke amaterske
radio, som z toho naozaj zmateny :-) Musim sa ale osobne priznat, ze
trochu ma pohana aj ten konkurz, co pravidelne vyhlasuju, myslim ze sa
tam dali vyhrat nejake celkom zaujimave pristroje.
Casopisy pre radioamaterov citaju vacsinou len radioamateri a vychadzaju
vo velmi malom naklade... Necham si ale rad poradit, uz sme tej
konstrukcii s Tomasom Dreslerom venovali dost casu, bola by skoda, keby
skoncila v sufliku.
balu