Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Prosinec 31 01:06:20 CET 2004

ja jsem tim chtel jen vyjadrit, ze vas zamer zverejnit ono dilo, by
nemel zustat zameren pouze na tyto casopisy, ale urcite by to chtelo
zverejnit i na odbornych serverech. Rozhodne jsem vas nechtel odrazovat
od zverejneni v tech casopisech :-) Ale predpokladam, ze stejne pocitate
i se zverejnenim na hw.cz, elektrorevue, mcu atd.
A co se tyce te souteze konstrukci - budu drzet palce ;-)

btw: kdysi me napadlo privydelavat si tim, ze budu prispivat do AR
ruznymi clanky - v praci mi prochazi pocitacem spooousta a spooousta
zajimavych datasheetu :-)))))))))))))))))))))))))))

Ondrej Kozumplik v. r. (stale s krvelacnou naladou:-))