Amaterske radio/Prakticka elektronika A Radio

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Prosinec 31 00:13:27 CET 2004

ano, vychazeji oba paralelne jako nezavisle "platky" - jinak se jim asi
rici neda :-/ Osobne bych si je asi nikdy  nekoupil. A podle mne je
mnoho lepsich zpusobu jak uverejnit zdarilou konstrukci, nez ji davat do
tohoto pochybneho periodika obsahujiciho povetsinou reklamu ruznych
firem nebo reklamu jedne firmy - pana Mecy, jehoz "clanky" jsou prave a
jen reklamou na stavebnice jeho firmy a jsou to v podstate jen opsane
datasheety (aspon tak to byvalo jeste asi pred rokem, kdy jsem do toho
naposledy nahlednul). Ty casopisy by se spise mely jmenovat "Vybrane
katalogove listy aneb jaka blbina vam jeste nelezi v supliku".
Kazdopadne abych neuvadel jen sama negativa -  konstrukcni (modra) amara
byvala docela fajn a najdou se tam i nejake uzitecne veci.
Jestli ale chcete, klidne to tam zverejnete :-) Alespon se tam objevi
neco poradneho :-D

Pozn.:
Osoby a jevy uvedene ve vyse napsanem textu nemuseji byti skutecne, ale
mohou. Autor textu nenese zadnou zodpovednost za pripadnou kolizi faktu ;-)

Ondrej Kozumplik v. r.

PS: Pokud jsem se nekoho dotknul, tak se omlouvam predem, ale mam zrovna
takovou krvelacnou naladu.