Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Prosinec 17 10:25:35 CET 2004

Narazite-li na vareni a kolik ceho do ceho ma prijit, drzim se hesla
"Primerene" a z bezpecnostnich duvodu i "Radeji to odhadni sama"...

S pozdravem
Pavel Poucha

From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 17, 2004 10:12 AM
Subject: RE: Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

Pokud vim, slusne laboratorni vahy se daji poridit uz snad okolo 100kKc, ale
co potrebuji je pevne ukotveny podklad, tedy musi to byt "sbetonovany" kus
poradne nahrobni desky s barakem ktery se nehybe, dodrzet klimatizaci atd.
Proste uplne legrace to nikdy neni - pokud se tedy chteji solidni vysledky
vazeni. Ovsem znam to od kamarada, ktery se zabyva laboratornimi
zalezitostmi, takze vlastni zkusenost nemam, jen co mi prislo do ucha :).

Pro me pouziti ovsem digitalni vaha s rozlisenim 1g a presnosti +/-autobus,
puvodem pro vazeni veci na cukrovi, vyhovuje dobre a leckdy staci i
lopaticka, kam vim ceho se kolik vejde :))).

--
Jiri Bezstarosti