[OT] Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Prosinec 17 10:30:38 CET 2004

Vazeni v kuchyni nemusi byt nijak extra presne, cehoz dukazem jsou ruzne "hrnickove" kucharky (dej 2 vejce, 1 polevkovou lzici cukru, 1 hrnicek mouky...).

Navic kdyz se to uvari pokazde trochu jinak (pouzije se jiny hrnicek), tak to aspon neni tak jednotvarne (buchta stokrat jinak...).

;-)

P.K.