Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Prosinec 17 10:12:43 CET 2004

Pokud vim, slusne laboratorni vahy se daji poridit uz snad okolo 100kKc, ale
co potrebuji je pevne ukotveny podklad, tedy musi to byt "sbetonovany" kus
poradne nahrobni desky s barakem ktery se nehybe, dodrzet klimatizaci atd.
Proste uplne legrace to nikdy neni - pokud se tedy chteji solidni vysledky
vazeni. Ovsem znam to od kamarada, ktery se zabyva laboratornimi
zalezitostmi, takze vlastni zkusenost nemam, jen co mi prislo do ucha :).

Pro me pouziti ovsem digitalni vaha s rozlisenim 1g a presnosti +/-autobus,
puvodem pro vazeni veci na cukrovi, vyhovuje dobre a leckdy staci i
lopaticka, kam vim ceho se kolik vejde :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Thursday, December 16, 2004 11:24 PM
To: HW-news
Subject: Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

Petr Simek napsal(a):

> Mimo tema - koukal jsem ze v makru nabizeji digitalni vahu Soehne za sest
> stovek - 5kg, citlivost 1g. S tim uz se daji tyhle 'drobky vazit' .

Mam podobnou, zkousel jsem, prilis nedoporucuji. Jedna vec je psana
rozlisovaci schopnost (zde kvantizacni krok), druha vec hystereze a
presnost v oblasti rekneme 10exp0 az 10exp1 gramu. Je to hodne spatne....

Uz docela dlouho uvazuji o porizeni nejake digitalni vahy, co by
skutecne umela chodit v oblasti 10exp0 gramu nebo i mene a byla pritom
cenove dostupna - bohuzel jsem na nic takoveho zatim nenarazil.

--
Jirka