Fw: Online-testy

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 31 11:31:34 CEST 2004

Dne úterý, 31. srpna 2004 09:57 Sasa - Viky - Svobodova napsal(a):
> Zdravíčko,
>
>     jestli jsem dobře pochopila co je ZOPE tak tudy cesta nevede.
> Potřebuju to na server co je veřejně přístupný a ačkoli je administrátor
> vůči mím požadavkům více než vstřícný ( :-D ) tak na nový systém ho asi
> neukecám. Já myslela něco jako je MOODLE nebo XOOPS prostě systém
> postavený na PHP. Ještě budu hledat a pak buď projekt upadne v zapomění
> a nebo začnu psát sama :-P

až budete muset každou chvilku kvůli bezpečnostnímu ;-) upgrade php přepisovat
logiku vašeho webu, přeji příjemné chvilky. Se zopem to nepoznáte. Ukecejte
ho ať vyhodí php a dá se na zope. Zope má několik set práv, které jdou různě
dědit a pod. Porovnejte, jak často se vyskytují bezpečnostní chyby a čeho se
týkají v zope, a v čemkoli jiném :-D

	http://www.zope.org/Products/

JL.