Fw: Online-testy

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Srpen 31 09:57:58 CEST 2004

Zdravíčko,

    jestli jsem dobře pochopila co je ZOPE tak tudy cesta nevede.
Potřebuju to na server co je veřejně přístupný a ačkoli je administrátor
vůči mím požadavkům více než vstřícný ( :-D ) tak na nový systém ho asi
neukecám. Já myslela něco jako je MOODLE nebo XOOPS prostě systém
postavený na PHP. Ještě budu hledat a pak buď projekt upadne v zapomění
a nebo začnu psát sama :-P

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz